duminică, 18 noiembrie 2012

am închis în mine toate războaiele


am închis în mine toate războaiele sufletului meu al tău ale celor ce-au fost ale celor ce vin sorb vin roşu îmi aşez buzele moi pe marginea paharului îmi taie respiraţia îl mestesc la prima oră a dimineţii nici nu mă gândesc la tine închid ochii mă orbeşte lumina vieţii mă ascund buzele tale reci mă privesc de nicăieri le văd le simt ceva merge bine astăzi peste oraş s-a aşezat căldura dispare dorul mi-e dor doar să-ţi aminteşti cum ne sorbea viaţa pe amândoi dar te uit ah ce plăcută-i uitarea apare frica ştiu că uitarea trece mereu ne amintim ceva altceva mintea noastră nu bea vin gândurile ne mestecă stările dar tu ştii că defapt mă mint te mint te iubesc ce uşor ar fi să nu-mi fii


am închis în mine toate războaiele
toate necesităţile
toate dorinţele
acestei lumi.
privesc cum peste tot în mine
cad regrete pe străzi
oamenii calcă pe iaduri
trăiesc în iaduri
trăiesc în mine
uită să mă lase
să iubesc.

am închis în mine războaiele
sufletului tău
esenţei tale
ochilor tăi
care au uitat cum să mă privească.

am închis în mine războaiele
unei lumi nevăzute
neştiute
perfecte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu