duminică, 27 ianuarie 2013

Joc


mi-ai spus isteric printre altele ca ai vrut doar sa ma eliberezi ca sa stiu si eu ce-i libertatea dar n-ai inteles niciodata ca eliberarea din mila m-ar ucide pentru ca n-as mai simti sufletul meu are nevoie de rutina ta perfecta are nevoie de sugestii despre lume are nevoie de jocul murdar al mainilor tale peste viata mea pe care n-o poti intelege pentru ca nu esti perfect si eliberarea n-ar putea exista decat in perfectiunea momentului prezent e 1:33 si nu mai am tigari m-as duce sa-mi cumpar daca as fi in stare sa pasesc pe trotuar cu vina in talpi ca ti-am promis ca vom trai 133 de ani impreuna macar am invatat ca viata nu-i facuta pentru a trai in doi prostia asta nu exista cuvintele sunt doar momente puse in stari relative pisate de vreme si de viitor inchipuit dar totusi m-ai ucis si sufletul meu respira usurat ca si cum aproape curge in continuare in povestea spiritului tau 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu