miercuri, 6 martie 2013

martie cand totul se uita


mi-ai zis inchide ochii si lasa-ti aripile sa-ti creasca pe sub haine lasa-le sa intre inauntru sa-ti ajunga la suflet dar nu stiai ca nu mai am suflet cand ai aflat mi-ai spus sa privesc cerul si el se va renaste dar n-am reusit sa zbor din priviri cu pasarile pentru ca nu aveam aripile crescute a venit martie si schitez ca invat sa traiesc martie are un miros crud de ger combinat cu ranjet de soare si niste ciupituri de obraz o palma pe coapse niste saliva pe gura paharului de vin si scrum de tigara cazut pe o dusumea martie imbraca plamani in minciuni si sperante si in inimi pompeaza sange lasa vantul sa-mi exileze parul pe umeri parca ma simt mangaiata in sfarsit a trecut mult de atunci si uitasem ce puternic te protejeaza o mangaiere a parului in martie de propriile dorinte si-atunci parca zambesc si parca pot sa vad si oamenii zambind nu toti fug dupa viata incercand sa o prinda sunt si oameni care o traiesc pentru ca viata trebuie traita asta imi amintesc la fiecare inceput si imi cresc aripile invers cand ajung absurd in inceputuri si toti uitam ca vom fi dezamagiti pentru ca martie e luna in care totul se uita si incepe totul uneori incepe la fel uneori inceputul se schimba si totu-i atat de frumos cand oamenii uita ca totul se termina 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu